مقالات

مزیت استفاده تقویت آنتن کننده موبایل چیست؟

تقویت انتن موبایل | تقویت کننده انتن موبایل | تقویت سیگنال موبایل

مزیت تقویت کننده آنتن موبایل چیست؟ آغاز کار تقویت کننده های تلفن همراه متفاوت است و بعضی با میزان 55 دسی بل، بعضی 65 و 75 دسی بل کار می کنند، هرچه این میزان بیشتر باشد، تقویت کننده با میزان سیگنال اولیه کتری فعالیت خودرا شروع می کند که برای سیستم های تقویت کننده تلفن همراه قابلیت مثبت محسوب می شود. آمپلی فایر های تلفن همراه به طور معمول از آداپتور های 5 ولت یا 12 می باشند که میزان قدرت خروجی آن بین 2 تا 5 آمپر تغییر می کند. همچنین استفاده از تقویت آنتن موبایل بهتر نتیجه بالاتری در افزایش آنتن دهی موبایل و سرعت اینترنت تلفن همراه خود دارد.

Mobile Signal Booster
مزیت تقویت آنتن موبایل

انواع تقویت کننده آنتن موبایل:

انواع تقویت کننده های تلفن همراه و مزیت آنها را در ادامه مورد بررسی قرار می دهیم.

تقویت کننده آنتن (آنالوگ) 

درحال حاضر اغلب تقویت کننده های آنتن دستی می باشند. این آمپلی فایر ها قابلیت تقویت همه ی فرکانس های حامل تلفن همراه را دارند. تقویت کننده های پهنای باند به طور معمول همراه با یک کیت خارجی و یک کابل عرضه می شوند و باید در خارج از خانه نصب شوند.معمولا به آمپلی فایر های آنالوگ، ریپیتور های دو جهتی یا به شکل خلاصه BDA می گویند. ریپیتر های BDA چه برای تلفن های سلولی مثل گوشی های هوشمند و چه برای رادیو های دو طرفه کاربرد دارند.

تقویت انتن موبایل | تقویت کننده انتن موبایل | ریپیتر موبایل

تقویت کننده آنتن هوشمند

آمپلی فایر های هوشمند یکسری تقویت کننده بی سیم میباشند که در ساختار آن تعداد زیادی پردازنده های باند پایه قوی دیجیتال به کار گرفته شده است و نیاز به پخش دوباره سیگنال ندارند.آمپلی فایر های هوشمند به طور معمول بیش از 100 دسی بل قدرت دارند در صورتی که نمونه آنالوگ آن ها فقط بین 63 تا 70 دسی بل قوی هستند. به طور معمول بوستر های هوشمند قیمت بالاتری از آنالوگ دارند ولی قوی تر و خصوصیات بیشتری بهتری دارند.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *