مقالات

بهترین دستگاه تقویت آنتن موبایل در سال 1402

بهترین تقویت آنتن موبایل در سال 99

تقویت آنتن موبایل چیست؟

با شروع سال 1401 بوستر های گوشی بین مردم شناخته تر و قابل فهم تر شده، قبل از شروع مقاله بیایید به بررسی تقویت انتن موبایل بپردازیم، پس با ریپیتر من با همراه باشید:
تقویت کننده آنتن موبایل دستگاهی است که میتواند آنتن گوشی افزایش دهد. در واقع این دستگاه میتواند سیگنال موبایل را سوار بر امواج استاندارد تقویت کند. این دستگاه در مناطقی که آنتن دهی بسیار ضعیفی وجود دارد مورد استفاده قرار میگیرد. در عصر تکنولوژی تقویت کننده های مختلفی وجود دارد که میتوانند نیاز های مارا برطرف کنند:

3 تا از بهترین دستگاه های تقویت کننده های سیگنال موبایل

  • تقویت کننده تک باند
  • تقویت کننده دو باند
  • تقویت کننده سه باند

1. تقویت کننده تک باند چیست؟

تقویت کننده تک باند مناسب تقویت سیگنال موبایل در استاندارد هایی که از یک بازه فرکانسی جهت ارتباط استفاده میکنند مناسب میباشد. هم اکنون اپراتور هایی مانند: ایرانسل ، همراه اول به طور معمول در مکان هایی که از سیگنال کمتری برخوردار هستند استفاده میکنند. مانند: حاشیه شهر ها و برخی از روستاهایی که از یک اپراتور یا بازه فرکانسی استفاده میکنند.

انواع تقویت کننده آنتن موبایل تک باند

به طور کلی تقویت کننده ها را بر اساس تعدا باند فرکانسی ، توان و گین دسته بندی میکنند. این تقویت کننده باند 900 و 2100 را میتواند تقویت کند و با توجه به گین و توان دستگاه این مدل برای پوشش کانکس یا اتاق هایی که در بیرون شهر وجود دارند، بهترین گزینه است. در این مناطق میتوان از تقویت کننده انتن موبایل تک باند با توان مناسب استفاده کرد.

بهترین تقویت کننده انتن موبایل
دستگاه تک باند

2. تقویت کننده دو باند

در تقویت کننده دوباند همزمان دو باند فرکانسی تقویت میشوند و به مشترک اجازه میدهند که مکالمه سالمی را از طریق دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل داشته باشد. همچنین در مناطقی که سیگنال موبایل به صورت دوباند سرویس میدهد از دستگاه تقویت آنتن موبایل تک باند استفاده کنید، دچار اختلال سیگنالی و ضعیف شدن مکالمه تلفن خواهید شد.

انواع دستگاه تقویت کننده سه باند

3. تقویت کننده سه باند

دستگاه تقویت کننده انتن گوشی سه باند بهترین گزینه برای مناطق مسکونی، تجاری، اداری و فروشگاهی است. زیرا این دستگاه میتواند پوشش مناسب و پشتیبانی همزمان تمام اپراتور های کشور مانند: ایرانسل، همراه اول، رایتل را داشته باشد. همچنین این دستگاه میتواند به افزایش سرعت اینترنت تلفن همراه در پروتکل های جدید بی افزاید. به مراتب میتواند سیگنال های 4G و 3G موبایل را افزایش دهد.

برخی از کاربرد های تقویت کننده سیگنال موبایل سه باند

  • تقویت انتن موبایل 3g و 4g و 5g
  • افزایش آنتن موبایل در خانه ، فروشگاه ها و مراکز تجاری
  • افزایش سرعت اینترنت گوشی یا موبایل
  • افزایش آنتن در زیر زمین ها
  • افزایش آنتن در ارتفاع بلند(برج ها ، کوه ها یا تپه ها)
  • پوشش آنتن دهی بهتر در فضای بزرگ

بهترین انتخاب برای خرید دستگاه تقویت آنتن موبایل چیست؟

خب به انتهای مقاله رسیدیم! بر اساس توضیحات نوشته شده، هر دستگاهی کاربردهای مختلفی دارند. از نظر توان، گین، پشتیبانی اپراتور، سرعت اینترنت و … باهم تفاوت هایی دارند و هر کدام میتوانند جوابگوی مناسبی داشته باشند. برای اطلاع بیشتر با ما تماس بگیرید.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *