مقالات

آیا دستگاه تقویت آنتن موبایل ضرر دارد؟

تقویت انتن موبایل | تقویت کننده انتن موبایل | ریپیتر موبایل

آیا دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل برای انسان ضرر دارد؟

سوالی که امروزه ذهن اکثر مشتری ها را درگیر کرده  این است که دستگاه های تقویت آنتن موبایل برای بدن ضرر دارد یا خیر؟ در جواب باید گفت کهو دانشمندان به نتایج قطعی در خصوص وجود ضرر نرسیده اند.

دکل های بی تی اس مستقر در سطح شهر دارای استاندار وزارت بهداشت است و چنانچه نوسانی در فعالیت آنها صورت گیرد از طرف ارگان های مرتبط  پیگیری خواهد شد. به همین علت مشتریان محترم به این نکته توجه داشته باشند که برای خرید دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل حتما  کالای با اصالت را انتخاب کنند که طبق قوانین و تحت فرکانس های مشخص شده اقدام به تقویت آنتن نماید.

ضرر نداشتن تقویت آنتن موبایل

تقویت کننده سیگنال موبایل که به آن بوستر یا ریپتر گفته می شود سیستم هایی هستند که جهت پوشش دهی آنتن محیط های داخلی طراحی شده اند و توان آنها در بازه ایست که برای سلامتی انسان خطری ایجاد نمی کند. در هنگام نصب تجهیزات مخابراتی در اماکن نیز بهتر است که فرستنده های این سیستم ها در نقاطی قرار گیرند که با مرکز تجمع افراد فاصله زیادی داشته باشد ، به طور مثال در دورترین قسمت پذیرایی یا سالن دفتر کار قرار داده شود.

آیا امواج فرکانس های رادیویی برای موجودات زنده ضرر دارد؟

این امواج در دسته ی امواج فرکانس رادیویی قرار دارد که اثر تخریبی روی بافت های زنده نداشته  است و فقط منجر به افزایش دمای ناحیه ای از بدن می شود. محققان طی یک آزمایش از 47 داوطلب اسکن مغزی گرفتند تا تغییرات گلوکزهای متابولیسم شده مغز آنها را هنگام استفاده از گوشی تلفن همراه بررسی کنند. آیا دستگاه تقویت آنتن موبایل برای انسان ضرر دارد؟ تا کنون هیچ نشانه ای از آسیب دیدگی در این بخش دیده نشده است. در پی این ازمایش دریافتند 50 د قیقه مکالمه با تلفن همراه متابولیسم گلوکز را در بخش های مغزی نزدیک به گوشی تا هفت درصد افزایش می دهد.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *