تقویت کننده سیگنال موبایل چیست؟

تقویت کننده امواج موبایل یکی از سه عنصر اصلی – آنتن خارجی، تقویت کننده و آنتن داخلی و تقویت آنتن موبایل است که آن ها یک سیستم بی سیم برای افزایش پذیرش تلفن همراه تشکیل می دهند. ما توضیح میدهیم که چگونه به بهبود قدرت سیگنال تلفن همراه کمک می کند و انواع تقویت کنندده های موبایل در دسترس را نشان می دهیم تا بتوانید تصمیم آگاهانه بگیرید.

تقویت کننده تلفن همراه چیست؟

تقویت کننده تلفن همراه معمولا یک سیستم تقویت کننده است که شامل تقویت بهتر یا قدرت گیرنده در جهات مختلف است. حتی برای یک تقویت کننده سیگنال تلفن همراه ارزان، تقویت کننده سیگنال موبایل بیشترین بهره با کاربرد متفاوت است. یک تقویت کننده سیگنال تلفن همراه و تکرار کننده ها برای سایر حامل ها در جاهایی که پذیرش تلفن همراه ضعیف است، استفاده میشوند.

تقویت کننده سیگنال موبایل | تقویت آنتن موبایل | افزایش امواج موبایل

افزایش امواج موبایل به چه صورت محاسبه میشود؟

افزایش امواج فرکانسی موبایل و شدت سیگنال تلفن همراه معمولا متاثر از موانع مختلف است. این شامل مانع های طبیعی مانند درختان، مصالح ساختمانی در ساختمان ها و تپه های با فاصله است. این جایی است که سیستم تقویت پذیرش وار میشود. توجه داشته باشید که سیگنال با dbm محاسبه میشود.

افزایش سیگنال (امواج) موبایل در دورترین نقاط

سپس در داخل ساختمان یا ماشین از طریق آنتن درون آنتن تقویت میشود نتیجه یک پذیرش تلفن همراه است که منجر به افزایش بیش از حد در تلفن شما حتی در دورترین نقاط میشود سپس میتوانید از تماس های شفاف لذت ببرید. تقویت کننده سیگنال موبایل یک تلفن همراه به قدرت سیگنال اشاره دارد که در اول پذیرش تلفن همراه توسط آنتن خارجی ضبط میشود. اگر به یک تقویت کننده سیگنال که از نظر اقتصادی مناسب باشد در عین حال قدرتمند نیاز دارید و سیگنال خارج از آن دارای قدرت متوسط ​​یا بهتر است پس دستگاه تقویت آنتن موبایل ، گزینه ای خوب برای خانه کوچک و متوسط ​​شما خواهد بود.

تقویت کننده آنتن موبایل خانگی

تقویت آنتن موبایل خانگی

تقویت کننده ها یا ریپیتر موبایل می توانند سیگنال های سلولی موجود را به سیگنال های قوی تر تبدیل کند سیگنال هایی مانند 2G/3G/4G/LTE تقویت کننده آنتن موبایل خانگی می تواند با دستگاه هایی که دارای اینترنت هستند همگام شوند از جمله گوشی های موبایل یا لپ تاپ ها. اگردر داخل خانه و محیط ساختمان سیگنال ضعیف باشد شما حتما به یک تقویت کننده نیاز دارید تا بتواند قدرت سیگنال های شما را افزایش دهد.

چگونه می توان بدون داشتن سیگنال تماس اضطراری برقرار کردی؟

در کشور های دیگر زمانی که اپراتور, مکان فعلی شما را پوشش نمی د هد می توان تماس اضطراری برقرار کرد گوشی همر اه شما در این شرایط به نوع سیم کارت توجه ندارد و سعی دارد که شما را به هر سرویس د هند ه ای که درآن نقطه است شما را متصل کند. که این قابلیت در کشور ما نیز وجود د ارد و شما می توانید د ر صورت نیاز با شماره 112 تماس برقرار کنید این شماره مختص سازمان هلال اهمر است.