چگونه میتوانم سیگنال تلفن همراه خود را در خانه تقویت کنم؟

در دنیای متصل که در آن زندگی میکنیم، انتظار داریم که بتوانیم از تلفن همراه خود در هر کجا که برویم استفاده کنیم، خانه، مدرسه، ماشین، خرید، سالن ورزشی یا رستوران یا هر جا که برویم انتظار داریم تلفن های ما کار کنند. هنگامی که در خانه هستید، انتظار دارید که آنتن دهی بهتری داشته باشید تا بتوانید به راحتی در اینترنت با دوستان تماس بگیرید یا چت کنید، بنابراین چگونه میتوانید تقویت آنتن موبایل خود را در خانه تهیه کنید؟

تقویت آنتن موبایل در خانه
تقویت آنتن موبایل در خانه و مناطق مسکونی

چه عاملی باعث ضعیف شدن آنتن گوشی در خانه شما میشود؟

برای افزایش سیگنال سلولی در خانه، ابتدا باید بدانید که چه چیز هایی میتواند باعث ضعف دریافت سلول شود. اگر خانه شما دارای پنجره های با انرژی کارآمد، سقف فلزی یا سایدینگ باشد یا ازبتون یا آجر ساخته شده باشد، این میتوانند سیگنال را مسدود کنند. اگر خانه شما در یک منطقه روستایی است به احتمال زیاد از نزدیکترین برج سلولی فاصله دارید که می تواند منجر به ضعف سیگنال شود.

خرید دستگاه تقویت کننده آنتن تلفن همراه برای منازل

یکی از بهترین راه های افزایش سیگنال موبایل در خانه شما، تقویت کننده سیگنال تلفن همراه است. تقویت کننده سیگنال تلفن همراه سیگنال بیرونی را به داخل خانه شما تقویت میکند، بنابراین شما شروع به دریافت سریعتر داده ها، کیفیت صدای بهتر و سیگنال قوی برای همه در خانه خود میکنید. نمونه های از دستگاه های تقویت کننده سیگنال موبایل:

چگونه سیگنال سلولی را در خانه بصورت رایگان تقویت کنیم

اگر مشکلی در تلفن خود دارید، سعی کنید آن را خاموش کنیدتا ببینید آیا سیگنال سلولی بهبود میابد یا خیر. همچنین به نحوه نگه داشتن تلفن در هنگام برقراری تماس توجه کنید. اطمینان پیدا کنید که به صورت ما نا خواسته آنتن داخلی دستگاه را مسدود نمی کنید. باتری تلفن خود را بررسی کنید.

تقویت آنتن موبایل در خانه های بیرون از شهر

برنامه ها و وب سایت های زیادی وجود دارند که میتوانید از آنها استفاده کنید تا به راحتی نزدیکترین برج سلول را پیدا کنید. هنگامی که می دانید برج سلولی در کجا واقع شده است، می دانید که سیگنال شما از کجا می رود. اکنون میتوانید آزمایش کنید تا سیگنال سلولی بهتری را در خانه خود پیدا کنید. به عنوان مثال، به نزدیکی برج خانه خود بروید تا ببینید که آیا این خدمات شما را در خانه بهبود میبخشد یا خیر.

نصب تقویت کننده آنتن خانگی

بعد از جستجو بهترین سیگنال دهی برج های نزدیک خانه، نوبت به نصب و راه اندازی دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل میباشد. با استفاده از آنتن گیرنده که در محیط بیرونی نصب میشود، فرکانس های موجود در محیط را گرفته و با استفاده از کابل به دستگاه منتقل میشود و به آنتن فرستنده آنتن تقویت شده را هدایت میکند.