تقویت کننده آنتن موبایل در مراکز تجاری : در سطح کشور مکانهایی وجود دارند که به جهت موقعیت جغرافیایی، امواج تلفن همراه در آنها با دشواری دریافت می گردد و یا بعضی از مشترکین از آنتن دهی ضعیف شبکه تلفن همراه ناراضی می باشند و هنگام استفاده از آن در مکانهایی که امواج تلفن همراه به راحتی دریافت نمیشود دچار مشکل می شوند.

تقویت کننده آنتن موبایل در مراکز تجاری به چه صورت انجام میشود؟

مراکز تجاری یکی از مهم ترین مکان هایی است که نیاز به مکالمه و اینترنت عالی برای برقراری ار تباط با مشتری ها را خواهان است . به همین علت اگر در محدوده ای باشید که این امکان وجود ندارد باید بگوییم که دستگاه های تقویت کننده ی آنتن موبایل این مشکل بزرگ را برطرف کرده است داشتن این سرویس یکی از الویت های یک مجتمع تجاری و مراکز خرید است، سهولت ارتباط بین مشتریان است را میتوان بوسیله سیستم های تقویت کننده سیگنال موبایل فراهم نمود.

تقویت کننده انتن موبایل در مراکز تجاری

رفع مشکلات سرعت اینترنت و تقویت مکالمه های تلفنی

بدلیل تنوع در این سیستم ها و اینکه در این مراکز، علاوه بر آنتن دهی موبایل باید مشکل آنتن دهی اینترنت آنرا فراهم آورد ، پس بهتر آنست از دستگاه تقویت آنتن دهی بهره جست که توانایی پشتیبانی از باندهای ۹۰۰-۱۸۰۰-۲۱۰۰ را دارا بوده . زیرا سیگنالهای ۳G همراه اول در محدوده فرکانسی ۲۱۰۰ بوده و سیگنال فورجی ایرانسل ۴G، در محدوده فرکانسی ۱۸۰۰ میباشد استفاده نمود.

دقت و بررسی اصل بودن محصولات تقویت کننده آنتن موبایل

در هنگام خرید این محصول (دستگاه تقویت کننده) به ایرانی بودن باید توجه کرد چرا که دستگاه هایی تحت عنوان تقویت کننده آنتن در بازار به فروش می رسد که این دستگاه ها وارداتی (چین) هستند و در شبکه های موبایل ایجاد نویز کرده ااما دستگاه های تولید این شر کت از کیفیت خوبی برخوردار است و به هیچ عنوان اختلالی در شبکه ایجاد نمی کنند. نکته مهم در نگهداری  تقویت کننده گوشی موبایل  این است که منبع تغذیه نباید دارای نوسان باشد و این مشکل را با قرار دادن استابلایزر و محافظ برق می توان بر طرف نمود.

دستگاه تقویت آنتن موبایل اصل
نمونه ای از دستگاه تولیدات ملی