تقویت آنتن موبایل در نقاط کور به چه صورت انجام میشود؟

تقویت آنتن موبایل در نقاط کور به این صورت انجام میشود که فرضا شما در نقطه ای قرار دارید که دو کوه ان را محسور کرده است. در لبه های بالایی از هر دو کوه ممکن است پس از جستجو کمی سیگنال پیدا کنید این نقطه پس از بررسی نوع فرکانس و مقدار توان سیگنالی که به ان نقطه میرسد میتواند نقطه مناسبی برای دریافت و تقویت سیگنال موبایل باشد.

تجهیزات تولید شده در ریپیتر من این قابلیت را دارد که سیگنال های خیلی ضعیف را تقویت کند. آی سی های به کار رفته در این دستگاه با شکل نویز بسیار پایین قادر است بدون اضافه کردن نویز سیگنال موبایل را از سطح توان پایین تا به توان مطلوب برساند.

تقویت آنتن موبایل در استان های مختلف

تقویت آنتن موبایل در نقاط کور
تقویت آنتن موبایل در بالای کوه ها

پیدا کردن نقاط ضعیف و انتخاب مکان مناسب جهت نصب دستگاه تقویت کننده

با انتخاب نقطه مناسب جهت دریافت سیگنال ورودی و طراحی درست جهت جا گذاری آنتن ها و رعایت ایزولاسیون طراحی میتوان، سیگنال را دریافت و به جهت پوشش دهی آنتن موبایل اعم از تقویت آنتن دهی گوشی، تقویت اینترنت موبایل، تقویت اینترنت 4جی، تقویت آنتن ایرانسل یا تقویت انتن همراه اول تقویت کرد.

استفاده از دستگاه های تکرار کننده یا ریپیتر موبایل در مکان های دور از دکل های مخابراتی

در مکان هایی که بی تی اس (BTS) یا دکل های مخابراتی از موقعیت مکانی ما دور هستند و توان ارسال و دریافت سیگنال را ندارد بهترین گزینه خرید و نصب ریپیتر موبایل است. ریپیتر موبایل بيشتر براي كارخانه‌ها،شهرك‌هاي صنعتي و هتل‌ها كه در نقاطي دور از دسترس دكل‌هاي BTS قرار دارند توصيه مي‌شود. طبيعتا بهتر است كه بررسي كارشناسي قبل از انتخاب اين راهكار بسيار مهم‌تر از مواردهای قبل است.تكرار كننده آنتن موبايل كاركرد بسيار دقيق و منظمی دارد و قادر است تحت ضعيف‌ترين شرايط آنتن‌دهي موبایل، امواج آنتن گوشی را دريافت کرده و تقويت کند. اين وسايل سيگنال دريافتي را به ميزان بسيار زيادي تقويت مي‌كنند و به همين نسبت فرستنده قدرتمندی هم دارند. جهت مشاوره و کارشناسی این دستگاه با ما تماس بگیرید. در تصاویر زیر نمونه هایی از ریپیتر موبایل را مشاهده میکنید.

تکرار کننده یا ریپیتر مدل : KT-R98A