تقویت کننده آنتن موبایل چیست؟

دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل یا تقویت سیگنال موبایل دستگاهی است که می‌تواند آنتن موبایل را افزایش دهد. قبل از اینکه این دستگاه را بشناسیم باید بدانیم که موبایل چگونه کار میکند. موبایل در لغت به معنی سیار می باشد یعنی اینکه این دستگاه به گونه ای کار می کند که می تواند به صورت سیار در هر نقطه‌ای باشد و نیاز اولیه هر ارتباطی یک بستر ارتباط با یک بستر انتقال می باشد.

تقویت کننده آنتن موبایل | تقویت آنتن سیگنال موبایل

تقویت کننده سیگنال موبایل

تقویت آنتن موبایل که به عنوان تقویت‌ کننده سیگنال موبایل شناخته می‌شود. این دستگاه یک سیستم دوطرفه تقویت سیگنال موبایل میباشد، منظور از دوطرفه بودن این است که سیگنال موبایل را دریافت و به محل پوشش انتقال میدهد و سیگنال ها را از موبایل دریافت و به سمت دکل های مخابراتی ارسال میکند.

با کمک آنتن‌ خارجی سیگنال تقویت شده توسط این آنتن به واحد تقویت ‌کننده به داخل ساختمان انتقال میابد. این سیگنال تقویت‌ کننده آنتن موبایل را تقویت خواهد کرد و آنتن داخلی، سیگنال تقویت ‌شده را به همه موبایل های درون محل پوشش میرساند.

چرا باید یک دستگاه تقویت ‌کننده آنتن را در فروشگاه یا در محل کارتان نصب کنید؟

تقویت آنتن موبایل در فروشگاه یا محل کارتان یکی از ابزار هایست که درآمد شما را افزایش دهد صاحبان فروشگاه‌ ها به مشتریان خود نیاز دارند که مدت زیادی در فروشگاه‌ بمانند تا درآمد فروش را افزایش دهند. بدون اتصال قوی شبکه، نگهداری مشتریان در فروشگاه ممکن نیست.

با یک دستگاه تقویت کننده سیگنال، شما می‌توانید ضعف آنتن دهی تلفن همراه در فروشگاه خود را حل کرده و مشتریان بیشتری را جذب کنید. تقویت آنتن موبایل ارائه یک تجربه خرید بهتر برای همه مشتریان را فراهم میکند و برای موفقیت یک فروشگاه بسیار مهم است.

تقویت کننده آنتن موبایل | تقویت کننده سیگنال موبایل | ریپیتر من

افزایش سرعت اینترنت موبایل با تقویت کننده آنتن موبایل

مشتریان در هنگام ورود به فروشگاه یا هر مکان دیگری نیاز به اتصال به اینترنت دارند. خرید های آنلاین،پرداخت های الکترونیکی، مقایسه جنس خریداری شده با دیگر جنس های موجود در فضای مجازی، دلایل است که همه ی مشتریان نیاز به اینترنت را مهم میدانند.

ممکن است همین مشتریان در مکانی قرار بگیرند که با عدم اتصال به اینترنت از خرید خود منصرف شوند. مشتریان به روز خیلی باهوش هستند. آن‌ها یک محصول را بدون اطلاع از جزئیات کامل خریداری نخواهند کرد.

اگر کاربران جستجوی اینترنتی بر روی محصول قبل از خرید آن انجام دهند و بدون پوشش اینترنت پرسرعت احتمال خرید آنها کاهش میابد. پس یکی از نیاز های مشتری افزایش سرعت اینترنت موبایل می باشد.

Mobile Antenna Booster
تقویت کننده آنتن گوشی در تمام نقاط کشور

رفع مشکل ضعیف بودن سیگنال یا امواج موبایل

دلیل بسیاری برای ضعیف بودن سیگنال یا امواج موبایل در محل کار شما وجود دارد. ممکن است محل کار شما مثل باشگاه، رستوران، فروشگاه های زنجیره ای و … در طبقات پایینی ساختمان قرار گرفته باشد. در این صورت سیگنال های منتشر شده از دکل های مخابراتی به مکان شما نخواهد رسید.

بهترین راهکار رفع مشکل آنتن دهی، استفاده از بوستر موبایل میباشد. این دستگاه میتواند سیگنال های بیرونی را به مکان شما منتقل و تقویت کند. افزایش سرعت اینترنت، افزایش آنتن موبایل و ضعف آنتن دهی تلفن همراه با استفاده از این دستگاه به کلی مرتفع میشود.

شما میتواند با انتخاب یک دستگاه ریپیتر موبایل با کیفیت علاوه بر افزایش کیفیت مکالمه، کیفیت اینترنت خود را بهبود دهید. به یاد داشته باشید که استفاده از دستگاه های با اصالت و همراه با خدمات پس از فروش یکی از نکات بسیار مهم در هنگام خرید است.

مزایای استفاده از تقویت کننده آنتن موبایل در خانه

مزایای استفاده از تقویت کننده آنتن موبایل در خانه یا محل کار را به این صورت توضیح میدهیم. اهمیت ارتباط را در دنیای امروز همگان درک کرده اند. میدانید در مواقع استراری چقدر میتواند، یک ارتباط، یک تماس حائز اهمیت باشد. با فراگیر شدن ارتباطات و مجازی شدن بسیاری از کسب و کار ها، برقراری ارتباط یا ایجاد اتصال با فضای مجازی یکی از ابزار های غیر قابل انکار دنیای امروز ما است.

زمانی که شما در خانه، محل کار، باشگاه یا هر مکانی که مدتی در آن سپری میکنید، هستید میبایست دائما و به صورت آنلاین در دسترس باشید تا زندگی یا کسب و کارتان آسیب نبیند. بدهی است با برطرف کردن مشکلات ارتباط توسط تجهیزات تقویت آنتن موبایل، مزایای بیشماری میتواند برای شما داشته باشد. موضوع بالا احتمالا بارها در مکان هایی که تلفنتان آنتن ندارد درک و تجربه کرده اید.

mobile antenna booster | 4g
مزایای استفاده از تقویت کننده آنتن موبایل

دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل چیست و چگونه کار میکند؟

تقویت آنتن موبایل دستگاهی است که سیگنال موبایل را دریافت و پس از تقویت آن را منتشر میکند. تصور کنید در اتاقی کار میکنید که در آن مشکل آنتن دهی گوشی وجود دارد به دلیل وجود موانعی مانند ساختمان ها، دیوارها سیگنال موبایل به نقطه مورد نظر شما نمیرسد.

این مکان میتواند جایی مثل زیرزمین، طبقه اول یا یک اتاق یا یک سالن ورزش باشد. در این نقاط به صرفه ترین روش استفاده از دستگاه تقویت آنتن موبایل میباشد. همچنین میتوانید در این مقاله (بهترین دستگاه تقویت آنتن موبایل در سال1400) میتوانید بهترین دستگاه های تقویت کننده موبایل را مشاهده کنید.

خرید دستگاه تقویت آنتن موبایل

شما میتوانید با تهیه پکیج کامل این دستگاه که شامل آنتن بیرونی، آنتن داخلی، دستگاه له همراه آدابتور و کابل به میزان لازم، مشکل آنتن دهی را در محل خود برطرف کنند. در این روش آنتن بیرونی در مکانی نصب میشود که آنتن دهی گوشی مناسب است و مکالمه سالمی در آن نقطه وجود دارد. فرکانس در این نقطه دریافت و توسط کابل به دستگاه منتقل میگردد. پس از تقویت سیگنال تقویت شده بازنشر میگردد و مشکل شما حل خواه شد. تقویت اینترنت گوشی تقویت اینترنت گوشی توسط این پکیج قابل انجام است.

استفاده از تقویت کننده های آنتن موبایل در خانه

این دستگاه آنتن موبایل تا 72 دسی بل افزایش پیدا می کند، بنابراین به اندازه قویترین گزینه های تقویت کننده چند حامل قوی است ، اما قیمت بسیار اقتصادی تری دارد این دارای یک آنتن بیرونی جهت دار است پس در این صورت این برای سیگنال موجود در خارج ضعیف است که تقویت کننده می تواند آن را تا یک سیگنال قابل استفاده در خانه کوچک و متوسط ​​شما تقویت کند بسیار عالی است.

فرق دستگاه های تقویت آنتن موبایل

یک تفاوت بین Flare 3.0 و سایر تقویت کننده های سیگنال در این است که آنتن داخلی و تقویت کننده در یک واحد ساخته شده اند که باید در منطقه ای واقع شوند که به سیگنال بهتری نیاز داشته باشد. این ممکن است برای برخی از افرادی که می خواهند تجهیزات تقویت شده را به طور کامل مخفی کنند ، از ایده آل کمتر باشد.